27 Kasım 2013 Çarşamba



Yılbaşı yaklaşırken ufak tefek,hesaplı ve de süper sevimli hediyeliklerin yapımı da başladı. Hatta bitti bile... Yukarıdakiler magnet kuşların bir kısmı. Renk renk kuşlu magnet yaptım. Hatta kendimi kaybettim,duramadım,bir sürü yaptım. Bu gidişle evin her köşesinden kuş çıkacak:) 

Bir de makyaj çantalarına sardım. Normalde el dikişi yapıyordum bunlara ben. Amma velakin baktım iki günde bir tane ancak bitiyor, eeeh be yeter gari dedim ve verdim keçeleri makinaya. Aaa bi baktım ki günde üç dört tane çıkmaya başladı... 

 





Daha da var ama resme boğmayayım sizi. 
Evet bu ara çok şükür tekrar dikebiliyorum,daralmadan bunalmadan,içim dışıma çıkmadan dikmeye başlamaktan dolayı çok mutluyum. İnşallah daha da devamı gelecek. Bu arada facebook sayfamda daha yoğun paylaşımlarda bulunuyorum. Son dönem bir kaç tane de çanta girdi yayına onları da başka bir yazıda paylaşayım artık.
Sevgiler...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder