7 Kasım 2013 Perşembe

Biraz da keçeler...


Karta kırtasiyeye verdim sanmayın bütün dikkatimi. Hoş aslında bugüne kadar sadece toplayıcılık yaptım. Daha bi ekşın yok:) Ama o arada boş durmadım ve yılbaşı hazırlıklarına da başladım. Hemen paylaşayım...



Daha vardı da resim mi çekmemişim allah allah,bulamadım:( 

Evet sevimli panocuklarımız sahiplerine ulaştılar bile. Eee şimdiden hediye depolamaya başladı hediye canavarları. Bayılırım ben yılbaşında küçük küçük bir sürü hediye almaya ve vermeye. Kitap ayracı,toka,çorap,anahtarlık gibi minnoş hediyeler böyle bi sürü olup ağacın altını dolduruyo ya bayılıyorum. Hele kalabalık aile kutlamalarında aç aç bitmiyo o hediyeler. Bu durumda ben oturayım da biraz anahtarlık broş falan da yapayım. Toplu hediye paketi şeklinde sunarım,hehehe:)


1 yorum:

  1. bence de aslım ya kendini sadece scrapbook'a verme keçe çalışmalarını da görelim:))))

    YanıtlaSil