30 Ekim 2013 Çarşamba

Sizzix kalıpları

Arkadaşlar, daha önce de soran olmuştu,cevap verdim mi emin değilim. Bir ara blogu elden geçirip eski yazıları toptan silmiştim onların arasında kaybolmuş da olabilir cevap. 

Sizzix kalıplarını bana yurtdışından getiren bir arkadaşım var. Ben buradan siparişi veriyorum. Onun adresine gidiyor. O da gelirken getiriyor sağolsun. En son bu konuda bilgi isteyen arkadaşımızın malları gümrükte takılmış ve çok masraflı olmuş mevzu. Burada çok pahalı ve yeterince çeşit yok,yurtdışından getirmek için binbir çile çekiyoruz. Çok sinir bozucu oluyor bu sizzix maceraları ama. İstanbul suadiyede kağıt vs.nin güzel bir dükkanı vardı. İyi kötü satılıyordu orda sizzixler. Şimdi o da bırakmış,sadece dergiyle ilgilenecekmiş. Scrapbook malzemesi satan düzgün bir yer yok. Craft fuarı falan desen hak getire. Bundan 15 yıl önce ahşap boyama yaparken arkası düz boncuk bulamazdık yapıştırmaya,şimdi her yerde var. Bu işlerde ohesap mı olacak acaba? On yıl sonra mı fuarlar,craft shoplar açılacak. Sizzixlerimizi uygun fiyatla ve her çeşit bulacağız. Tiritimiz çıktıktan sonra yani... 

Özetle ben bunu yurtdışından kolayca getirmenin yolunu bilmiyorum. Bilen varsa bizimle paylaşsın lütfen. 


11 yorum:

  1. aynenn :/ pahallıya sipariş verip bir de gümrükte sorunlar yaşanması sinir bozucu bu yüzden bitürlü csaret edip alamıyorum..zaten yurtdışı alışverişlerine yeltenemiyorum bile korkularımdan solayı..bide memleket gelişti derler...nerdeeee...sene olmuş 2013 2 karışlık bir makineye ulaşmak bile nekadar zor bana gelişmişlikten bahsetmesinler...ay ne kadar dolmuşum ben böle yaaa ühü ühüüüüüüü ;( mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben genelde ebayden alıyorum ancak o kadar zaman sonra geliyorki bazen sipariş verdiğimi unutabiliyorum :) Türkiyede maalesef malzeme bulma sorunu var. rusyada mesela adamlar iyice aşmışlar kendilerini. avmlerde bile kocaman süpermarket gibi craftshoplar var. bir çok malzememi tesadüf eseri gitmişken oradan almıştım. umarım Türkiye'de de en kısa zamanda yaygınlaşır.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben Amerikadan getirdigim sizzix makinam ve kaliplarimi satiyorum tekrar amerikaya donecegim icin makinami burada satmak istiyorum ilgilenen arkadaslar olursa mail adresim
    tuanacraft@hotmail.com
    Yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana kalıb resim ve fiyat bilgisi mail atarmısınız ozlm1981@hotmail.com

      Sil
    2. Satılmadıysa bende ilgileniyorum urununuzle adresim vuralculha@hotmail.com

      Sil
    3. Bilgi verirseniz sevinirim satilmadiysa

      Sil
  4. merhabalar ürün satılmadıysa bende ilgileniyorum rica etsem fiyatı ve kalıpları hakkında bilgi verebilir misiniz gazioguzguler@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerikadan aldıgım kalıplarımı paketli sekilde satıyorum.urunler sıfır ve paketli ilginirseniz jerryorganizasyon@gmail.com dan gorusebiliriz.

      Sil
  5. merhaba
    ben kalıpları isterim ürün hala satılmadıysa ..
    berna_ali_calli@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar çok geç bir yanıt olucak belki ama elimde amerikadan getirdigim ve hiç kullanmadıgım orjınal paketınde sizzix kalıplarım var ilgilenirseniz jerryorganizasyon@gmail.com dan iletişime geçebiliriz.

      Sil
  6. Ben amerikadan getirdigim kalıplarımı satmak istiyorum hepsi paketinde ve hiç kullanılmadı.bilgi için jerryorganizasyon@gmail.com a mail atarsanız cok sevınırım.

    YanıtlaSil